The outfits of Ninya...

Jag har blivit frågad om det tidigare - en överblick över vilka färger jag har till Ninya.
 
Så nu har jag lite snabbt plockat ut bilder med mina olika outfits till Ninya. Ni vet när man gillar färger och man inte äger hästen själv, och därför inte "kan" köpa så mycket nödvändiga saker till hästen... Ja då satsar man såklart på det man kan köpa, nämligen schabrak och lindor <3 Ehe.
 
 
Mörkrött (mörkare IRL än på bild)
 
Ljusrosa kan man ju inte riktigt vara utan.
 
Ljusblått (Eh, nej jag matchar inte alls bom/hinder medvetet till oss... (A))
 
 
Grått (ignorera mina ridbyxor XD )

Mer rättvisande bild på färgen, fast utan schabraket:
 
Gult utan schabrak
Med schabrak^^
 
Turkosblått är helt klart en av favoriterna.
 
Orange (Både lindorna och schabraket är rätt slitna och fula på nära håll, men färgen är awesome)
 
Svart (har även svart schabrak, men gillar inte det pga paspoalen så det har jag inte använt)
 
Vitt är inte så intressant men alltid snyggt (A)
 
Svart/fluff-outfit (A)
 
Rosa/cerise/lila - vet inte exakt vad färgen klassas som, varierar rätt mkt med ljuset hur det ser ut. Typ rosa-lila iaf och mkt trevlig färg i alla fall.
Med schabraket till också (Färgen stämmer dock mkt bättre på övre bilden):
 
Bonus - Pikachu-matchning...
 
Och där tar det nog slut. Eller aa, jag har ett klarrött set med lindor och schabrak också, men det har jag aldrig använt för att det mörkröda är snyggare och de klarröda lindorna är elastiska vilket jag är sämre på att linda med.
1 Emmy:

skriven

Så otroligt mycket snygga outfits! Älskar det gula, passar jättebra på henne! :D

Svar: Tack så mycket x) :DJag älskar också det gula, och älskar att Ninya är så mörk så det passar bra (A)
Sara

2 Ponnydressyr - Sara:

skriven

Superfina outfits! :D

Svar: Tackar! :D
Sara

3 Elvira:

skriven

Superfina outfits! Gillar när det är färgglatt!

Svar: Tack^^ Det gillar jag med, speciellt när man rider en häst som är nästan svart större delen av året (A) :D
Sara

Kommentera här: